Gra PBF w świecie fantasy
Aby zacząć zabawę musisz utworzyć konto. Twój logi ma być Imieniem i Nazwiskiem twojej postaci. Po utworzeniu konta zapraszam tutaj: www.fantasy-world.pun.pl Po przeczytaniu regulaminu musisz utworzyć kartę postaci według tego wzoru:
Typowy wzór postaci:
Imię i Nazwisko: wpisz tutaj nazwę swojej postaci
Wiek: Wpisz tutaj wiek swojej postaci
Rasa: Masz do wyboru człowieka , elfa , krasnoluda , demona , wilkołaka , wampira , anioła.
Historia: Historia postaci
PD (punkty dośwadzczenia)-morzecie je zdobyćporzez walki lub misje
Broń:
Pancerz:
Umiejętności
a)wrodzone(rasowe) max.2
b)nabyte 4 zdolności
Potem musisz poczekać aż admin zaakceptuje twoją postać.
Następnie każdy dostaje 300g na początek.
Musisz wybrać swoją rangę:
-łowca (używa łuku) (lekka zbroja) +10hp +10MP
-wojownik (używa miecza jedno lub dwuręcznego.) (średnia zbroja) +15Hp +5 Mp
-awanturnik (używa topora lub młota) (ciężka zbroja) +20hp
-łotr (używa sztyletu) (lekka zbroja) +10HP +10Mp
-mag wody (używa Różdżka Żywiołu Wody) (szata maga) +5HP +15MP
-mag ognia (używa Różdżka Żywiołu Ognia) (szata maga) +5HP +15MP
-mag śmierci (używa Różdżka Żywiołu Śmierci) (szata maga) +10Hp +10MP
-paladyn (używa mieczy i dwuręcznego) +30 hp +5Mp
Wybiera jedną z tych broni:
-łuk (atak:20)
-Miecz jednoręczny (Atak:18)
-Miecz dwuręczny (Atak:19)
-Topór (Atak:19)
-Młot (Atak:20)
-Różdżka Żywiołu Natury (Atak:10 , Dla magów natury:10)
-Różdżka Żywiołu Ognia (Atak:10 , Dla magów ognia:10)
-Różdżka Żywiołu Śmierci (Atak:10 , Dla magów śmierci:10)
-Różdżka Żywiołu Wody (Atak:10 , Dla magów wody:10)
-Sztylet (Atak:17)
Musisz wybrać swoją zbroję:
-lekka zbroja (Obrona+2)
-średnia zbroja (Obrona+3)
-ciężka zbroja (Obrona+4)
-Zbroja maga (Obrona+1)
Rasy:
-Ludzie 200hp 120MP
-Elfy 180hp 160MP
-Krasnoludy 250hp 100MP
-Demony 240hp 100MP
-Wilkołaki 220hp 120MP
-Wampiry 180hp 160MP
-Anioły 240hp 140MP
Zdolności
1)Ludzie
- +2 ataku dla magów wody
- +2 ataku mieczem jednoręcznym
- +2 w średnich zbrojach
2)Elfy
- +2 do lekkiej zbroi i szat maga
- +2 ataku dla magów natury
- +2 ataku dla łuków
3)Krasnoludy
- +2 ataku kiedy jest używany topór lub młot
- +3 do cięzkiej zbroi
- +2 do obrony
4)Demony
- +2 ataku dla magów ognia
- +2 obrony do szat maga
- +2 ataku kiedy używany jest miecz dwuręczny
5)Wilkołaki
- +20 ataku kiedy nie jest używana żadna broń
- +4 obrony kiedy nie jest używana żadna broń
- +2 ataku kiedy jest używany topór
6)Wampiry
- +2 obrony kiedy używana jest lekka zbroja
- +2 ataku dla magów śmierci
- +2 ataku kiedy jest używany łuk
7)Anioły
- +2 obrony kiedy używana jest średnia zbroja
- +2 ataku dla mieczy dwuręcznych oraz jednoręcznych
Czary
Zdolności nabyte inaczej czary. Każda postać może
mieć na chwilę obecną jeden czar , który trzeba opisać. Jeżeli chcesz mieć jakiś inny czar zapraszam do działu czary. Tam opisujesz czar i czekasz na akceptację czaru. Jeżeli go zaakceptuje to dostajesz muta na powiedzmy 24h.
Offline